Опис товару
Двигун для витяжки YJF-5833
• потужність - 150 Вт (0,8 А)
• підключення - 4 дроти довжиною 250 мм + 1 дріт (заземлення) 450 мм
• за схемою (проводи) - повільно (оранжевий), середньо (зелений), швидко (коричневий),
загальний (чорний), кольоровий (заземлення)
• діаметр вала - 5 мм з різьбою М5
• висота вала від кріпильної планки (±1 мм) - 34 мм
• кріплення - 2 гвинти з різьбою М4
• габарити статора (±2 мм) - 84х67х28 мм
• можливість зміни напряму обертання (перестановка ротора)
Увага!
Встановлення та підключення даного двигуна повинен виконувати виключно кваліфікований спеціаліст!
Неправильне підключення може призвести до його поломки.
Будь-яка сучасна витяжка має у своїй конструкції двигун для здійснення її безпосередньої функції -
очищення повітря. Найчастіше це асинхронний двигун однофазного типу, хоча застосовуються й інші.
Все залежить від системи очищення та додаткових функцій. На двигун встановлюється робоче колесо,
яке може бути осьового чи тангенціального типу.
У більшості стандартних конструкцій витяжок використовуються асинхронні двигуни зі зміною швидкості
шляхом комутації обмоток у ступінчастій схемі перемикання режимів (без плавного переходу). Безперечною
перевагою застосування двигуна асинхронного типу є те, що йому не страшний перегрів. З чого виходить
його висока продуктивність у процесі роботи.
Основними причинами виходу з ладу можуть бути:
- порушення норм експлуатації
- збій у мережі
- порушення герметичності та ізоляції
- вигоряння обмоток при короткому замиканні
Двигун (вентилятор) витяжки, що вийшов з ладу, мало піддається ремонту (якщо несправність торкнулася
обмоток) і замінюється на новий.