Опис товару
Двигун (мотор) для пральної машини Samsung DC31-00123F, UML5204.01
• напруга - ~220-240 В (50/60 Гц)
• прання - 4,0 А, 240 В, 45 Вт, 500-1000 об/хв
• віджимання - 3,0 А, 500 В, 450 Вт, 7000-17000 об/хв
• підключення - 9 клем 6,3 мм у роз'ємі
• розміри шківа - Ø 24,6 мм, ширина 25 мм, 9 шліців
• довжина видимої частини валу зі шківом (±2 мм) - 38 мм
• отвори в ніжках станини двигуна - Ø 20 мм (міжцентрова відстань 143 мм)
• габарити пристрою (±5 мм) - 238х180х123 мм
Обертання робочого органу пральної техніки (барабана, активатора) здійснюється за допомогою двигуна.
Застосовуються такі типи двигунів, як асинхронні, колекторні та безколекторні (прямий привід). Кожен тип має
свої переваги та недоліки.
Асинхронні двигуни (дво- та трифазні) мають конструкцію, що складається з нерухомого статора і ротора, що
обертається. Двигуни такого типу забезпечують швидкість обертання до 2800 об/хв. Вони легкі в
обслуговуванні, конструктивно прості та їхня вартість менша, ніж в інших. Але водночас порівняно низький
ККД та великі розміри можна назвати їх недоліками. Прикладом застосування є пральна машина із робочим
органом у вигляді активатора (напівавтомат та машини з ручним керуванням).
Колекторний тип двигуна найбільш застосовний у пральній техніці завдяки своїй універсальності. Він
складається зі статора, ротора з колектором, тахогенератора, корпусу та щіток. Має невеликі габарити,
великий пусковий момент і не залежить від частоти мережі. Деяку незручність несуть щітки колектора, які
потрібно періодично змінювати. Також такий двигун досить шумний.
Найсучаснішим рішенням є безколекторний двигун, який найчастіше називають інверторним із прямим
приводом. Головною відмінністю від інших двигунів є його приєднання безпосередньо до барабана. Таким
чином виключається застосування сполучних елементів. Такий двигун забезпечує високий ККД, низький
рівень вібрації та суттєву компактність.
Будь-який з перелічених вище двигунів може вийти з ладу з ряду причин. Серед них:
- неправильне підключення
- порушення норм експлуатації
- пробій ланцюга (внаслідок чого виходять з ладу обмотки)
- будь-які механічні дії, що порушують ізоляцію пристрою
Несправний двигун або погіршує роботу техніки, або зовсім зупиняє пристрій до ремонту чи заміни двигуна.